печать




Страницы: [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  

Менеджмент

Управління товарними запасами для підприємства Управління товарними запасами для підприємства

Будь-яке торгове чи виробниче підприємство зацікавлене у тому, щоб продажі були ритмічними, замовлення покупців виконувались вчасно й у необхідному обсязі, а оборотні кошти не застрявали у неліквідних товарних залишках. Для цього необхідно підтримувати такий рівень товарних запасів, який забезпечить потреби покупців, знизить залежність компанії від швидкості постачання, допоможе згладити коливання попиту, уникнути затоварювання складу та заморожування фінансів.

Управління товарними запасами для підприємства Управління товарними запасами для підприємства

Будь-яке торгове чи виробниче підприємство зацікавлене у тому, щоб продажі були ритмічними, замовлення покупців виконувались вчасно й у необхідному обсязі, а оборотні кошти не застрявали у неліквідних товарних залишках. Для цього необхідно підтримувати такий рівень товарних запасів, який забезпечить потреби покупців, знизить залежність компанії від швидкості постачання, допоможе згладити коливання попиту, уникнути затоварювання складу та заморожування фінансів.

Як ефективно управляти товарними запасами у торгівлі Як ефективно управляти товарними запасами у торгівлі

Постачання, приймання, зберігання, продаж, списання — кожен із сотень товарів магазину проходить довгий шлях. Якщо процес не організований, продукція може переповнювати склад або надто швидко закінчуватись на полицях. Розкажемо, як власнику магазину вчасно поповнювати товарні запаси, навіщо знаходити серед своїх товарів найходовіші та як у цьому допоможе автоматизація.

Моделі та системи управління запасами Моделі та системи управління запасами

Як ефективно використовувати можливості ключових підходів до управління запасами у ланцюгах постачання? Що вибрати: MRP, Lean чи TOC? Щоб зрозуміти, який підхід потрібний вашому бізнесу, слід розглянути ключові відмінності, сильні та слабкі сторони кожної системи.

Категорійний менеджмент: як закупівлі за категоріями допомагають бізнесу заощаджувати Категорійний менеджмент: як закупівлі за категоріями допомагають бізнесу заощаджувати

Категорійний менеджмент (управління категоріями) — це підхід до закупівель, коли схожі товари чи послуги об'єднуються у категорії та закуповуються централізовано.  Робота з кожною категорією ведеться за своїми правилами. Управління категоріями у закупівлях допомагає компаніям зменшувати витрати, спрощувати контрактну роботу та домагатися більшої прозорості на всіх етапах закупівельного циклу: від створення замовлення на постачання товару до виконання постачальником контракту. Централізація закупівель у межах категорії при цьому дає найбільший ефект.

Що таке Категорійний менеджмент у закупівлях Що таке Категорійний менеджмент у закупівлях

Що таке категорійний менеджмент? Мені найбільше імпонує визначення Mark Webbіз Future Purchasing – "Це стратегічний процес закупівлі товарів та послуг, який пов'язує бізнес-мети та вимоги клієнтів з можливостями ринку та який максимізує довгострокову цінність для організації".

Що таке категорійний менеджмент, завдання категорійного менеджменту Що таке категорійний менеджмент, завдання категорійного менеджменту

Категорійний менеджмент - це система управління асортиментом, коли товари поділяються на категорії, кожна з яких управляється як окремий бізнес. Цей підхід допомагає краще розуміти потреби покупців, оптимізувати запаси та збільшувати прибуток.

Як керувати співробітниками при віддаленій роботі Як керувати співробітниками при віддаленій роботі

Які проблеми в управлінні онлайн виникають і способи їх вирішення? Створення "віддалених команд" і віддалене управління бізнесом - це навички, якими лідери найчастіше повинні опанувати постковидні часи. Ми хочемо поділитися методами, як керувати співробітниками дистанційно.

Методи організації повторного продажу Методи організації повторного продажу

І новим, і постійним клієнтам, що часто здійснюють покупки, приділяється однакова увага. Тут не забувають про важливість повторних продажів, їх начебто навіть певною мірою контролюють їх, але все ж таки належної уваги не приділяють. Продавці можуть забувати підтримувати зв'язок з постійними клієнтами, але час від часу їм нагадує про це керівник, якого, проте, більше цікавлять великі постійні клієнти. А план повторних продажів відділу є, власне, просто список ключових покупців, яких потрібно постаратися не втратити з уваги.

Бізнес моделі майбутнього, що приходить на зміну класичним схемам Бізнес моделі майбутнього, що приходить на зміну класичним схемам

Бізнес-модель є концептуальною основою, що описує способи створення, надання та монетизації цінності для клієнтів. Вона визначає, яким чином компанія генерує доходи, які ресурси використовує та як взаємодіє з цільовою аудиторією. Сучасні умови вимагають від підприємців глибокого розуміння механізмів створення стійких конкурентних переваг.

Страницы: [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12